Prøve-17.mai i Ramsund barnehage
Tradisjonen tro arrangerte Ramsund barnehage «prøve-17. mai» for barna i barnehagen
Barna gikk i tog med flagg, sang og 17. mai-musikk fra høyttaler, og stemningen var både festlig og høytidelig.
Til lunsj koste små og store seg med pølse i brød, før barna senere fikk is. Det ble også øvd på tradisjonelle 17. mai-leker, til stor glede for både barn og voksne.
17.mai dekorasjon i Ramsund barnehage Bilde: Foto: Tjeldsund kommune
17.mai leker i Ramsund barnehage Bilde: Foto: Tjeldsund kommune
Prøve-17-mai tog Bilde: Foto: Tjeldsund kommune
17-mai tog Bilde: Foto: Tjeldsund kommune
Sekkeløp Bilde: Foto: Tjeldsund kommune
Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?
