Markering av sykepleierdagen 12.mai
18 engasjerte sykepleiere deltok på markeringen av den internasjonale sykepleierdagen. Det ble servert både pizza og kake.
Sykepleierne fra Blå Kors var også invitert til markeringen.
Hovedtillitsvalgt holdt en fin tale og delte hilsen fra forbundsleder. Sykepleierne Nadia og Ida fra Blå kors fortalte om Blå kors og hvordan de jobber med rusbehandling.
Tusen takk til alle våre sykepleiere for innsatsen, kompetansen og omsorgen dere gir innbyggerne våre – dere gjør en forskjell hver dag!
Tusen takk til næringslivet vårt: Kondis, Presangen, apoteket og Folki for gevinster til loddtrekning, samt brus fra Rema og rimelig pizza fra Evenes grill og bar
Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?
