Fagbrevutdeling med flotte representanter fra Tjeldsund
Tjeldsund kommune er stolte av våre ungdommer.
Torsdag 19. mars var det Fagbrevutdeling for kull -25.
100 flotte ungdommer fra flere kommuner deltok, og her ser vi noen av Tjeldsund sine flotte representanter.
Tjeldsund kommune er så fornøyd og stolte over våre unge, som nå har mottatt sitt fagbrev.
Det ble en høytidelig og flott kveld i Arena Nord-Norge, hvor alle mottok sine fagbrev.
På bildene ser vi:
- Synnøve Magnusdotti, sammen med veileder Wenche Bogstrand og styrer i Evenskjer barnehage Cizzy Storelv. Synnøve tok fagbrev i barne-og ungdomsarbeiderfaget.
- Emin Sahin som tok fagbrev i IT
- Ruben F. Pettersen med veileder Lisa Mari Båfjord som tok fagbrev i helsefag.
Gratulerer så mye med fagbrev, og lykke til i arbeidslivet.
Ruben F. Pettersen og Emin Sahin på prisutdeling fagbrev Foto: Janne Johansen
Emin Sahin på prisutdeling fagbrev Foto: Janne johansen
Ruben F. Pettersen som tok fagbrev i helsefag, med veileder Lisa Mari Båfjord Foto: Janne Johansen
Synnøve Magnusdottir, fagbrev i barne- og ungdomsarbeider i midten sammen med veileder Wenche Bogstrand til venstre og styrer i Evenskjer barnehage Cizzy Storelv til høyre Foto: Janne Johansen
Sist oppdatert

Synnøve Magnusdottir
